علاقه آرسنال و چلسی به جذب مونیر الحدادی
نوشته شده توسط : بهنووووش

علاقه آرسنال و چلسی به جذب مونیر الحدادی

مونیر ابتدای فصل گذشته و به دلیل محرومیت لوئیس سوارز، از سوی انریکه به تیم اول بارسلونا راه یافت و بازی های خوبی نیز از خود به نمایش گذاشت اما پس از بازگشت سوارز به میادین،او به تیم دوم بارسا بازگردانده شد.
این بازیکن که تا سال 2017 با بارسلونا قرارداد دارد، امسال نیز کار سختی برای پیدا کردن یک جای ثابت در بارسا با وجود مسی، نیمار و سوارز در پیش دارد و ممکن است این باشگاه را ترک کند.

دیلی اکسپرس روز گذشته گزارش داد که آرسن ونگر قصد دارد با مسجل شدن جدایی پودولسکی که به گالاتاسرای رفت، مونیر الحدادی را جایگزین وی کند. ونگر پیش از این نیز سابقه جذب بازیکنان تیم های پایه ای بارسا را دارد. آرسنالی ها حتی به انتقال قرضی مونیر نیز راضی هستند.

دیلی اکسپرس از علاقه چلسی به جذب این ستاره اصالتا مراکشی نیز خبر داده است. همه اینها در شرایطی است که انریکه، سرمربی بارسا، پیش از رفتن به تعطیلات، از مدیران بارسا خواسته بود که تحت هیچ شرایطی، اجازه جدایی به مونیر را ندهند.

 

مدیربرنامه کوادرادو:مورینیو از خوان حمایت میکند

 

الساندرو لوچی، مدیربرنامه خوان کوادرادو، هافبک چلسی، اعلام کرد این ملی پوش کلمبیایی از حمایت ‏کامل ژوزه مورینیو برخوردار است و در استمفوردبریج خواهد ماند.‏

کوادرادو که در ژانویه به چلسی پیوست، نتوانست انتظارات را برآورده کند و ‏شایعاتی در مورد بازگشت به او سری ‏A‏ منتشر شد اما لوچی تاکید کرد که این بازیکن علاقه زیادی به ‏ماندن در چلسی دارد.‏
او به توتو مرکاتو گفت:" من در بعضی از رسانه های ایتالیایی و انگلیسی ارقام فرضی و صحبت هایی از ‏مدیربرنامه های غیرواقعی در مورد کوادرادو خواندم که باید در مورد آن شفاف سازی کنم. ‏
کوادرادو بازیکن چلسی است و به شدت از سوی مورینیو که به او اعتقاد دارد، حمایت می شود. خوان از ‏بودن در لندن راضی است و احتمال بسیار زیادی دارد که در چلسی بماند. او پیشنهادهایی از سایر باشگاه ‏دارد اما بار دیگر تکرار می کنم؛ خوان بازیکن چلسی است."‏

 

 

 

سینکلر: انتقال فالکائو به چلسی مانع پیشرفت بمفورد می شود

به نقل از Daily Star، بمفورد 21 ساله به صورت قرضی در میلتون، دربی و میدلزبورو توپ زده است اما هیچ وقت موفق به انجام بازی در تیم بزرگسالان چلسی نشده است.انتقال قرضی فالکائو به چلسی باعث شده تا سینکلر از این تصمیم مورینیو انتقاد کند.

او در مصاحبه با talkSPORT اظهار داشت: "این انتقال عجیب است. وقتی این انتقال انجام شد با خود گفتم حتما مورینیو آن 20 درصد بازدهی بیشتر را از فالکائو می گیرد. مانند بقیه بازیکن ها. ولی چیزی که من از حضور او در منچستر یونایتد دیدم، نمی توانم آینده ای روشن برای این انتقال ببینم. این انتقال مانع پیشرفت پاتریک بمفورد می شود."

چلسی، در سال 2012 بمفورد را به مبلغ 1.5 میلیون پوند از ناتینگهام فارست به خدمت گرفت. گفته شده است که وست بروم، اورتون و ساندلند خواهان جذب ستاره جوان چلسی هستند. وی ماه گذشته انتقال به نیوکاسل را رد کرد.

از اولش هم معلوم بود کدوم بازیکن جوون تونست تو چلسی موفق باشه و بهش میدون بدن؟ اون از رایان برتراند که می تونست دفاع چپ خوبی برای چلسی باشه اما ازپیلیکوئتای اشغال رو بهش ترجیح دادند و توماس کالاس و چالوباه و ناتان آکه با اون همه استعداد الآن کجا هستند حتی بازی های خوب آخر فصل کالاس نتونست مورینیو رو برای بازی دادن بهش مجاب بکنه . همین بلا هم سر بامفورد و لوفتوس چیک میاد. تا مورینیو هست همین آش و همین کاسه

ردنپ: فالکائو در انتخاب چلسی دچار اشتباه شد؛

چلسی موفق شد رادامل فالکائو مهاجم 29 ساله موناکو را که فصل گذشته را در تیم منچستر یونایتد سپری کرده بود، با قراردادی قرضی و به مدت یک فصل به خدمت گیرد.

جیمی ردنپ هافبک سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه لیورپول در مصاحبه با Sky Sports گفت: "فالکائو سال آینده در اکثر اوقات بر روی نیمکت خواهد نشست. من بازی های فالکائو را در زمان حضور در اتلتیکو مادرید دیده ام و او یکی از بهترین مهاجمان نوکی بود که من در طول سالیان حضورم در فوتبال دیده ام."

"در حال حاضر او به چلسی رفته و با توجه به سیستم بازی چلسی با یک مهاجم، احتمالا او مهاجمی نباشد که به طور دائم در چلسی بازی کند و با عنایت به داشتن رقیبی همچون دیه گو کوستا که انتخاب اول تیم است، ممکن است تنها در زمان مصدومیت سایر بازیکنان به کار گرفته شود."

"من تصور می کنم تمامی هواداران چلسی این مسئله را می دانند. همچنین آن ها لویک رمی را دارند. بنابراین آنچه که او می گوید که من خوشحالم به این تیم آمده ام و خوشحالم بخشی از بازیکنان تیم هستم، واقعا به نظر خسته کننده می آید. من تصور می کنم او بازیکنی بهتر از این است."

"اما از طرفی من احساس می کنم که این انتقال، خرید خوبی برای چلسی بوده است، چرا که فالکائو با ورودش به زمین بازی می تواند در شرایط دشوار به چلسی کمک کند، اما اگر دیه گو کوستا آماده باشد، او نباید انتظار حضور از ابتدا در میدان را داشته باشد."

 





:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت